[Csaladtortenet 2] A kszséges Váci Egyházmegyei Levéltár

Éva Adorján adeva40 at gmail.com
2015. Feb. 6., P, 10:52:00 CET

A katolikus papok védelmére szól az a tény, hogy kevesen vannak. Egy-egy
lelkipásztorhoz több falu tartozik, mindenhol kell misézni, temetni, a
templom ügyeit intézni,stb.
 Az anyakönyvek sok esetben nincsenek indexelve, egy-egy név keresése ezért
sok időt igénybe vehet.

Ha egyszer az anyakönyvi adatok a mormonok közreműködésével mikrofilmen
vannak, inkább a levéltárban kellene kutatni,keresni. Kényelmesebb is,
eredményesebb is lehet.
Ezt több éves levéltári kutatás alapján írom le. Kezdetben én is a
plébánián végzett kutatásra gondoltam, aztán rájöttem nem az a járható út.
A Éva