[Csaladtortenet 2] csepeli Balassa család rokonai

kzsuzsi kzsuzsi17 at freemail.hu
2015. Feb. 8., V, 19:15:48 CET

Kedves Listatársak!

A facebookon egy ismerősöm Balassa László fotógráfus, keresi élő rokonait, továbbítom a kérését, hátha valaki közülünk kutatja a Balassa családot és tud neki segíteni!

Köszönöm szépen!

Üdv.
Kolpaszky Zsuzsa

Emailcíme: Fotobalassa at gmail.com

facebookon megjelent kérése:
"....tudjátok nekem olyan rég meghaltak már a szüleim majd az egész családom hogy szinte teljesen elképzelhetetlen számomra találkozni egy vérszerinti rokonnal....olyan már nincs....
De ez nem teljesen igaz...nagyapámnak kilenc testvére volt....így gyakorlatilag tele vagyok rokonokkal akiket sosem ismertem.
Pedig nagyon szertetném csak hát nem találom őket....mit is tudok?
Hogy Balassák.
Hogy nagyapám 28-ban született Csepelen.
Az édesanyja Könczöl Katalin volt.
A testvérek közt volt egy Géza, Egy Béla, emlékszem a Dodi becenévre, és hogy az egyik testvére talán a vekerle környékén lakott a felesége annyira smucig volt hogy szóbeszéd tárgya volt a családban hogy még egy pohár vízzel sem kínálja meg az embert...segítetek nekem egy kicsit?
De most komolyan...nyolcezren vagyunk....ha a fele megosztaná rengeteg embert érhetnénk el és lehet hogy találkozhatnék egy olyan Balassával aki rokonom...jó lenne…."