[Csaladtortenet 2] portré adatbázis

"István (Stephan) de Rakovszky" r.istvan.moegling at rakovszky.eu
2015. Feb. 9., H, 09:24:08 CET

Én nem tablókat tudnék küldeni, hanem a múlt század első feléből politikai
képeket, Rakovszky Iván nagybátyám fényképeit.
Általában egy két kívétellel azt sem tudom kiket ábrázolnak. Nagybátyámat és
Horthyt könnyen felismerem, de az egyiken Horthy mellett Zsitvay Tibort láttam.
Épp mot olvasom az emlékiratait, így ismertem fel, s akkor a nemzetgyűlés elnöke
volt, így a második legmagasabb közméltóság volt.
A képen e kettő mögött még sokan állnak/ülnek.
Itt nemcsak adatbázis, hanem kutatási lehetőség is lenne.
Kérdés, hogy ezek a képek érdekesek-e számunkra. A másik album melyen lovas
képek vannak, biztos nem.

Üdv.
István