[Csaladtortenet 2] vallás váltás

Sándor Polereczki polesinya at gmail.com
2015. Feb. 10., K, 17:58:04 CET

Esetleg a születési anyakönyvben van utalás a gyermekek vallására. Én
gyakran találkoztam a következővel: A gyermekek a ... megegyezés alapján az
anya vallását követik.

Üdvözlettel : Polereczki Sándor

"István (Stephan) de Rakovszky" <r.istvan.moegling at rakovszky.eu> ezt írta
(2015. február 10., kedd):