[Csaladtortenet 2] vallás váltás

László Kulcsár laszlo.j.kulcsar at gmail.com
2015. Feb. 11., Sze, 05:48:11 CET

> Lehet, hogy egyáltalán nem váltottak vallást, csak épp a legközelebbi
templomba
> mentek papért, lelkészért.

Erre gondoltam én is, csak érdekes volt hogy a következő generációra a
váltás ilyen egyértelmű lett.

>Esetleg a születési anyakönyvben van utalás a gyermekek vallására. Én
gyakran találkoztam a következővel: A gyermekek a ... megegyezés alapján az
anya vallását követik.
>Üdvözlettel : Polereczki Sándor

Igen, ilyen előforudult a családban is, de pont ennél az esetnél nem tudtam
megítélni mert ezt csak az FS indexen láttam és nem az eredeti
anyakönyvekben.

Köszönöm az ötleteket!
Laci