[Csaladtortenet 2] 2015. évi Macse tagdíjak

Gelei Judit gelei.judit at gmail.com
2015. Feb. 12., Cs, 12:37:15 CET

Kedves Macse-tagok!

Vészesen közeledik február 15-e, amikor a rendszer automatikusan
megszűnteti a hozzáférést az adatbázisokhoz, a regisztrációs kutatáshoz.

Kérek mindenkit, aki még nem fizetett, siessen, aki fizetett és még erről a
bizonylatot nekem nem küldte el, tegye meg, különben én is kifutok az
időből.

Külön kérem azokat, akik postán adták fel a pénzt: az ő befizetésük név
nélkül érkezik a számlánkra és pl. most sem tudom azonosítani, ki fizetett
jan 20-23 körül 2500 Ft-t. Kérem, Jelentkezzék!

Ha valahol tévedtem és feb. 16-án valaki avval szembesül, hogy bár
befizetett, mégsem kutathat, a bizonylat (ismételt) elküldésével segítsen a
javításban.

Együttműködéseteket várom!

Üdv. Judit