[Csaladtortenet 2] A melléklet ijesztő, de nem kell megnyitni

Bocsor László l.bocsor at gmx.de
2015. Feb. 12., Cs, 15:41:18 CET

Kedves indexelő és még nem indexelő kutató társak!

Egy kis izelítőt küldök a munkámból. Ez a második legrosszabb excel
volt, bár névtelenül küldöm a listára, ha a korábbi feldolgozója
ráismerne, vigasztalja az a tudat, hogy volt rosszabb az övénél.

Az első száz sort kijavítva visszaküldtem a feldolgozónak, de úgy
látszik a munka minőségén nem változtatott semmit a javítás. Továbbra is
figyelmetlenül csinálta és hála Istennek, egy idő után abba is hagyta az
indexelést.  A javítás kb. háromszor annyi időbe került, mintha ujra
írtam volna. Sajnos nevenként kellett ellenőrízni, mert két névvel már
odébb elfelejtette, hogy ezt a betüt S-nek írta helyesen, s itt már
valami más lett belőle. Abszolut figyelmetlenség volt az egész.
Csak az nyissa meg a mellékletet, akinek van egy kis ideje és érdekli a
nehézségem. Három heti ( 80 óra) munkámba került.  Üdv. minden
részvétnyílvánítónak. Laci

Die Nachricht kann jetzt mit folgender Datei oder Link als Anlage
gesendet werden:
pak.e.Postai2.xls

Hinweis: E-Mail-Programme können das Senden oder Empfangen von
bestimmten Dateitypen als Anlagen aufgrund von Computerviren verhindern.
Überprüfen Sie die E-Mail-Sicherheitseinstellungen, um zu ermitteln, wie
Anlagen gehandhabt werden.