[Csaladtortenet 2] Adatvédelem

Borsos József és Józsefné borsos at corex.bg
2015. Feb. 17., K, 12:03:18 CET

Kedves Kutatók!

Dédapám harmadik házasságának dátumát szerettem volna megtudni, ami 1915-1925.02.18. között volt.
Az illetékes Anyakönyvi Hivatal elutasított a szigorú adatvédelmi szabályokra hivatkozva.
Megadtam az adataimat is, hogy jogosult vagyok az adatokat megtudni.
Helyesen jártak el? Szerintem leráztak.
Sajnos, az illetékes katolikus plébánia sem enged be, érsekségtől kellene engedélyt kérnem.
A megyei Levéltárban nincs meg ez az intervallumú anyakönyv.
Köszönöm a válaszotokat.
Üdv. Magdi.