[Csaladtortenet 2] Megsemmisult magyar anyakonyvek

Boglárka Keppinger keppingerb at gmail.com
2015. Feb. 17., K, 09:39:52 CET

Kedves Szabolcs!

Én is találkoztam hasonlóval, mint Hédi. Galgahévíz anyakönyvei elméletileg
mind filmen vannak a mutatók szerint, amikor Óbudán kutattam, hiányoztak
belőle részek, amit észrevettem, a keresztelési 1849-1864-ig, ez interneten
is hiányzik, ha most megnézed az FS-en, és házassági is volt ami hiányzott,
az 1800-as évekből, már nem emlékszem pontosan, 1825-35 körüliek.

Üdv! Boglárka