[Csaladtortenet 2] Adatvédelem

Zana János Janos.Zana at t-online.hu
2015. Feb. 17., K, 16:50:39 CET

> Menj a vezetoseghez, vagy irj nekik.
>  Nalam semmi gond nem volt a nagymamam irataival kapcsolatosan.
> Udv. Marcsi.

Sajnos, nem ilyen egyszerű a helyzet. Most már megírom, hátha van
valakinek ötlete.
Nagyanyám halálozási adatait keresem (és természetesen sírját).

Édesapám - aki meghalt 1980-ban - látta még a sírt. Nekem annyit mesélt,
hogy eléggé gondozatlan; hosszú ideig keresték a plébánossal együtt,
mire rátaláltak.  Ez minden, amit tudok.

Nagyszüleim elváltak valamikor 1930 körül. A fiai vele tartottak. Azt
sajnos nem tudom pontosan, hová: vagy Ostffyasszonyfa, vagy Urai-újfalu.
Nagybátyám szívbajban halt meg, nagyanyámról pontosabbat nem tudok.
Időpont 1930 és 1935 között. Fogalmam sincs, hol keressem adataikat:
kórház? egyház? temető? anyakönyvi hivatal? (Dehát csak a születési
adatait ismerem. ne is mondjam?:  Nagyváradon született.)

Üdvözlettel    János