[Csaladtortenet 2] Adatvédelem

dz Zana János Janos.Zana at t-online.hu
2015. Feb. 19., Cs, 13:02:26 CET

2015.02.17. 16:50 keltezéssel, Zana János írta:
> [...]
A levlista segítségével megtaláltam a Vas megyei halotti anyakönyvi
iratokat a familysearch-ön. Még nem rágtam át magam rajta, de találtam
egy furcsaságot. Vannak olyan lapok, amelyeket fekete papírral
eltakartak a fényképezés elől. Aktuálisan ez Otffyasszonyfa halotti
anyakönyveinél jelent meg 1925 és 1940 között; kb. hat fekete lap van
benne.           Miért??
Üdvözlettel  János