[Csaladtortenet 2] [MACSE: 12357] Excel technikai segítség

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2015. Feb. 18., Sze, 17:36:34 CET

Kedves Istvan,

Lehetosegek:

1. Atallitod a mezot datumrol szovegre

2.
Datzmot hagyod, ahogy excel formazza, es a vegen, mikor minden kesz, az
1900+ -os datumokhoz uj oszlopba irsz egy pontot, majd egy masik oszlopba
az osszefuz fuggvennyel osszefuzod a datum es a pont oszlopat, majd az igy
kapott eredmeny oszlopot masolod, az eredeti helyre iranyitott
beillesztes/ertek megoldassal, a pont es osszefuz oszlopokat torlod.

Udv
Krisztian

Fazekas Balogh István <proby52 at gmail.com> ezt írta (2015. február 18.,
szerda):