[Csaladtortenet 2] Last minute - Budapesti út

Janos j_kocs at yahoo.com
2015. Feb. 18., Sze, 18:16:56 CET

Kedves Mindenki!(Sajnos már nincs időm külön-külön írni...)Holnap reggel indulok Budapestre. Zsúfolt programom lesz ismét.
Szombaton 10 órától, a Bartók Béla út 21-ben át lehet venni a "megrendelt" Szekeres Attila Keöpeczi Sebestyén József munkásságát bemutató könyvet valamint egyes anyakönyv-másolatokat is.
Péntek-kedd között a 00-36-206269509-as telefonon leszek elérhető.Akivel nem sikerül találkozni annak majd utólag jelzem, hogy kinél hagytam a részére vásárolt darabot."New entry"-k az Erdélygen gyűjteményben: Borszék és Gyergyótölgyes - rom. kat., Lókod - unitárius, Kisborosnyó ref. Családkönyv valamint Vitos Mózes Csík megyei Füzetek 1894 és Benkő Károly Csík-, Gyergyó- és Kászon leírások 1853.Befejeztem a szászrégeni (német) ev. luth. anyakönyvek utómunkáját is.Az Adatforrás kiállításunk "vándorútra kelt" - a napokban Baróton lesznek láthatók, de kérték már Székelyudvarhelyre és Kolozsvárra is. Kézdivásárhelyről a Gyűjtemények Háza jelezte, hogy szívesen befogadná pár hónapra.
Üdvözlettel, Kocs János - Sepsiszentgyörgyrőlwww.erdelygen.uw.hu