[Csaladtortenet 2] egy új írás az MNL MOL oldaláról

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2015. Jan. 14., Sze, 11:49:07 CET

Keresztes Csaba a mostani cikk szerzője, de hogy az eredetié ki, az tényleg
nem derül ki, mert mindenhol le van takarva a neve.
Érdekes párhuzamot von egyébként a nemesi kutyabőr és az élmunkás diploma
között. Ha tudnánk, hogy melyik három megyei lapban jelent meg és melyik
évben, kb. 10 perces munka lenne egy könyvtárban kideríteni.
NJ