[Csaladtortenet 2] egy új írás az MNL MOL oldaláról

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2015. Jan. 15., Cs, 08:00:09 CET

Igen, (nem is) kicsit anakronizmus az egész. A stílus valahogy az 1960-as
évekbe illik inkább. (Sztahanovisták bírálata.) Nekünk a szombathelyi
főiskolán töriszakon kötelező olvasmány, sőt vizsgaanyag volt Bertényi Kis
magyar címertana 1983-85-ben.
Ma majd csak este leszek ismét gép előtt, ha válaszol a MOL-ból az
író, (legalábbis a tényt) akkor tudom tudatni.

2015. január 15. 1:08 Babcsányi István írta, <