[Csaladtortenet 2] Bemutatkozás

Verner Jánosné sarimail at t-online.hu
2015. Jan. 20., K, 16:15:46 CET

Kedves Sándor!
Üdv a listán, sok kitartást és szabadidőt kívánok a kutatáshoz.
Megdobogtattad a szívem, a nevedet olvasva. Tudok információval
szolgálni a családod eredetét illetően.
A Felvidékről, Turóc megyéből származik a Polereczky család.
Ábrahámfalvától kb 1 km-re található Polerieka, tulajdonképpen szinte
egybe épültek. Hogy most még külön helység-e, azt nem tudom, de régen
külön voltak. Az én anyai őseim, a paraszkafalvi Paraszka család is
Ábrahámfalván telepedett meg, miután kinőtték Paraszkafalvát.
Az ivánkafalvai ev. anyakönyvben található mindkét család. Nagyon sok
Polereczky van benne.
Ezt az anyakönyvet én feldolgoztam, ha visszafelé eljutottál Turócig,
akkor tudok segíteni.