[Csaladtortenet 2] Bemutatkozás

Sándor Polereczki polesinya at gmail.com
2015. Jan. 19., H, 23:08:04 CET

Kedves Listatársak!

Egy ideje figyelemmel kísérem a tevékenységüket, ezáltal sok hasznos
információhoz jutottam. Nagyon szépen köszönöm.

Úgy gondoltam itt az ideje be is mutatkoznom.

 A nevem Polereczki Sándor, 30 éves és Kiskőrösről származom, de Bécsben
élek a feleségemmel és a kislányunkkal.

 Az apropó, amiért belekezdtem a családfakutatásba részben a kislányom
születése és a saját kíváncsiságom volt.
 Úgy gondoltam, ha nagyobb lesz, majd ő is tudni akarja, hogy kik voltak az
ősei és hogy honnan származik.

Kutatott családok:
Pest-Pilis-Solt-Kiskun:
 Polereczki, Kurucz, Csepela, Bús, Vajcsek, Duzmat, Jeszeni, Deli,
Zsebeházi, Mátyási, Ország(h),

Baranya:
Schum, Karapáncsi, Berek, Horváth, Bodzabán, Würtz,

Tolna:
Baka, Lépold, Lendvai(y),

Szlovákia:
Galánta (?): Rezsnyák, Jakubecz.