[Csaladtortenet 2] Meghívás családkönyv (?) weblap magyar fordításának tesztelésére

Nagy-Vajda Domokos nagydomi at yahoo.com
2015. Jan. 28., Sze, 05:16:36 CET

Kedves Marcsi,
Igen, van ilyen funkciója. Az adminisztrációs felületen ki lehet választani, hogy automatikus vagy kézi egyesítést végezzen. Köszönom a jókívánságokat, de a programot nem én írtam, csak a magyar fordítását végeztem. Nekem is tetszik a program, bár még magam sem bízom meg benne teljesen, egy-két apró (de adott esetben bosszantó) programhibát találtam is, remélem a fiúk tudják majd orvosolni.Nem mernék nagy feladatokat rábízni egyelőre, de hiszem, hogy hasznos kis program lesz belőle, ha minden döcögése kisimul...  Ha ki szeretnéd próbálni (vagy bárki más) a többi funkcióját is, itt vannak a bejelentkezési információk:
Felhasználónév: tesztadminJelszó: 123456
Ez teljes adminisztrátori jogolat biztosít. Bármit ki lehet próbálni, szerkeszteni, törülni, hozzáadni, duplákat egyesíteni, mert az egész oldalt csak "homokozónak" szántam.
Szép napot:
Nagy-V. Domi