[Csaladtortenet 2] portré adatbázis

kzsuzsi kzsuzsi17 at freemail.hu
2015. Jan. 29., Cs, 10:24:12 CET

Kedves Laci,

lehet, hogy ez érzelmes megközelítése a dolgoknak, de én nagyon hálás lennék, ha rátalálnék nagyanyám gyermekkori képére,  egyedüli esélyem talán pont ezek a tablók/ portrék lennének! :-)
Racionálisan teljesen igazad van, de ha a családfát nemcsak adathalmazok együttesének fogjuk fel, hanem történetek, sorsok, gének sokasagának, akkor igen is fontos lehet egy fotó.
A selfiek világában, miért ne lehetne csinálni, az őseinknek is egy selfiet? :-)))) http://konyves.blog.hu/2013/11/19/a_selfie_lett_az_ev_angol_szava

Üdv.
Zsuzsi

P.S.: keresem aszódi iskolás tablók képeit kb. 1920-tól