[Csaladtortenet 2] portré adatbázis

Éva Adorján adeva40 at gmail.com
2015. Jan. 29., Cs, 11:20:48 CET

www.tablok.hu

Itt egy-egy tablókönyv  képére kattintva meg lehet nézni milyen kiadványok,
mely időszakra  készültek eddig.

Nekem a Tatabánya Árpád Gimnázium Tablók Könyve van a birtokomban. Sok
névvel és képpel. Ha valaki szeretne belőle adatot szívesen kikeresem. / A
férjem itt érettségizett, a lányom most itt tanárnő, az unokáim is tanultak
/

A könyv készítéséről úgy szereztem tudomást, a férjem tablója már nem tudom
milyen okból megsemmisült, a kiadó nem tudván arról, hogy a lányom is ott
tanít kinyomozta a címemet, s megkérdezte nincs-e meg a tablókép.
Természetesen megvolt.

Azt még leírom, hogy egy interneten megtalált nagyon régi tablókép alapján,
egy levelezőtársunk segítségével, találtam rá egy családi szálra, amiről
eddig nem volt tudomásom. Az azonosításhoz a bizonyosságot azonban csak az
anyakönyv alapján tudtam megszerezni. Sajnos Körmend anyakönyvei akkor még
nem voltak indexelve.Kénytelen voltam az anyakönyvi lapokat végig
böngészni, de sikerrel jártam.

Üdv.

A Éva