[Csaladtortenet 2] (nincs tárgy)

Éva Adorján adeva40 at gmail.com
2015. Jan. 29., Cs, 13:27:21 CET

Kedves Gyuri!

Egyrészt a témát nem indítottam, én csupán leírtam e témában szerzett
kutatási tapasztalataimat és felajánlottam segítségemet annak aki erre
igényt tart. Arról viszont nem tehetek, hogy a családtörténeti listára
küldött leveleket a MACSE tagok is megkapják, akiket ez úgy tűnik néha
zavar.
Én ezt nagyon sajnálom. A MACSE listára nagyon ritkán írok, a másikra sem
túl sokat. Mint pártoló tag én is kapok több olyan, az egyesület munkájával
kapcsolatos levelet, amely engem nem érint. Ezeket simán kukázom.

Üdv. A Éva