[Csaladtortenet 2] 1894 előtt biológusképzés?

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2015. Jan. 31., Szo, 22:05:49 CET

Mivel gyenge az angolom, ilyen téren meg különösen (de ilyen téren még a
németem is) , erről a jószágról van szó:

http://en.wikipedia.org/wiki/Antheraea_pernyi

Gugli Ordító a nevére selyem szövőt köpött ki, meg ott voltak a girnyók a
képen (amiből ugye majd lepke lesz), hát lett belőle selyemhernyó :D
Ma nem vagyok formában, támad az influenza és igyekszem visszaverni.
Egyelőre úgy fest, kevés sikerrel :S