[Csaladtortenet 2] Vilma-Vilmos

Páli István oregpali at t-online.hu
2015. Júl. 1., Sze, 12:36:56 CEST

Kedves Éva! Mit nem adnék, ha Dédapám Született Páli János 1840-44 körül, valahol, Esküvője idején evangélikus vallású volt apja neve néhai Páli István, anyja neve nem tudatik. Születési helye, eredete ismeretlen!Mit nem adnék, ha akár pepitábam is megoldást találnák rá! 10 év óta minden erőfeszítésem  eredménytelen volt e témában. Pedig aki ismer, hangyaszorgalommal, buldog kitartással kerestem Orosházán, környékén, Békésben Csongrádban, Csanádban, Győrben, Vasban, Somogyban, Evangélikusok között, katolikusok között, reformátusok között  legálisok és illegálisok között. Természetesen nem adtam fel, mert remélem, hogy megoldást találok. Talán ezért kapom fel a vizet, ha mások munkáját csak úgy valaki szájára veszi. Teheti! De más nem lévén mindig büszke vagyok arra, hogy dolgoztam azért, hogy mások elgondolkodhassanak azon, hogyan lehetett volna másként csinálni és hogyan lehetne a mormonok tudomására hozni valami égedelmet. Üdvözlettel Páli István