[Csaladtortenet 2] Sírkövek rossz évszámmal

Lévay Béla levaybela at invitel.hu
2015. Júl. 4., Szo, 14:49:05 CEST

Bizony, Imi! Nem ritka az ilyen. Nem is kell a régi időkre fogni a dolgot. A
komáromi temetőben nyugvó nagymamám sírkövén is téves halálozási évszám van
az 50-es évekből. Akkor került rá, amikor azt az egyik kedves, azóta sajnos
elhunyt unokabátyám felújíttatta. Nyilván az emlékezetére hagyatkozva
tévedett 2 évet.
Bár a családi emlékezet a kutatás egyik elsődleges forrása, mégsem
tekinthető "szentírásnak"!
Üdv,
Béla

Lévay Béla