[Csaladtortenet 2] származási hely?

Lévay Béla levaybela at invitel.hu
2015. Júl. 8., Sze, 10:14:58 CEST

Kristóffal értek egyet.
Feleségem sváb felmenőinek egyike, Anna Margaretha Kitzingerin házassági
anyakönyvének mellékelt bejegyzése szerint Franconiából Humprechtshausenből
származott. Ez a helység ma Bajorországban közigazgatásilag Riedbach
településbe került beolvasztásra, amely "Unterfranken"-ban van:

https://www.wikiwand.com/en/Riedbach

Üdv,
Béla

Lévay Béla