[Csaladtortenet 2] csalad kutatas ! debreceni elkan csalad .

emil elkan epe66vw at yahoo.com
2015. Júl. 13., H, 13:39:14 CEST

Tisztelettel !

Elkan Peter a nevem ,1965 Ben ,varadon szulettem.

let eve uzom a csaladfa kutatast egyreszt sikerrel masreszt tehetettlennek erzem magam .

Minden ma's platform Ami meg radasul idegen nyelvu is sokal baratsagosabb mint a Magyar orszagi lehetosegeim. Kisses roszul esik.

That azert is iron onoknek eat az Emily hogy hatha kapok egy kid segitseget abban hogy tudjak magam utana kutatni a magyarorszagon valaha elo felmenoket.

1883 ban halt meg debrecenbe a Jozsef (Josephus ) Elkan.

Szent Anna plebania anyakonyvek szerint .

felesege Anna Spiroch (helyesen irt never )1908 ban halt meg budapesten .

 szeretnem ha megtalalhatnam a sirhelyet mindketojuknek.

ugyan attol a forastol tudom hogy , Jozsef ket fia Ferdinandus Elkan es Josephus Carolus Elkan utolag nevet valtoztattak . azaz  Nandor Kovacs /kovats illetve ,Karoly Kovacs / Kovats.

Ugyan akor meg volt negy  lanya : Roza , Rozallia , Anna es  Irma.

A kissebik fia az Emil Elkan az en dednagyapam volt akinek a nyomait felig meddig elcsiptem.

That Nagy keresem az lenne hogy igazitsanak utba ,honet folytassam tovabb es hogyan.

Szeretnem ha lenne hozaferesem  internetten keresztul ,adatbazishoz ugh ahogy a cseh adatbazishoz lehet.

Egy forum ,platform kozosseg ahol kerdezhetek ,tanulhatok masok gyakorlatabol.

Udv.

Elkan Peter

Sent from Yahoo Mail on Android