[Csaladtortenet 2] Hadtörténeti Intézet formanyomtatványát alá kell írni!

Lévay Béla levaybela at invitel.hu
2015. Júl. 14., K, 08:11:26 CEST

Én is csak felső fokon tudok nyilatkozni dr. Bonhardt Attila ezredes úrról!
Ő nem csak katona, de szakképzett levéltáros is, aki nekem többször is
fontos adatok kiderítésében segített készségesen, személyes találkozáskor és
levél útján is, mindig udvariasan. Elképzelhetetlennek tartom, hogy ő
személyesen ilyen levelet fogalmazzon  meg és küldjön el. Az a gyanúm, hogy
főnökként eshetett abba a sajnálatos hibába, hogy egy beosztottja által a
nevében küldött választ nem ellenőrizte.
Üdv,
Béla

Lévay Béla
2457 Adony, Vetus Salina u. 17.