[Csaladtortenet 2] Hadtörténeti Intézet formanyomtatványát alá kell írni!

Martina Wille martina.varsanyi.csf at gmail.com
2015. Júl. 14., K, 09:15:52 CEST

Én azon csodálkozom, hogy bárki az Ő nevében ("Tisztelettel Bonhardt Attila
... stb) aláírással el mer levelet küldeni. Én úgy tudom, hogy ez otthon is
okirathamisítás, figyelembe véve, hogy állami intézet vezetője, és az
emailt az irattárban lefűzik, ezért talán közokirat-hamisítás, de ebben nem
vagyok biztos. Ha nem ő írta, de szignózta, a nevében adták ki, stb akkor
ezt hivatalos iratokon jelezni szokás. Persze ez ügyben tévedhetek, nem
vagyok sem tanult jogász, sem az ezzel kapcsolatos aktuális törvényeket nem
ismerem :)

Üdv, Martina