[Csaladtortenet 2] Hunyadytól / Mikrofilmek kutatási lehetősége napjainkban

Völgyi Pál nagybaczoni at citromail.hu
2015. Júl. 14., K, 19:20:29 CEST

Nemigen értem, az egyház szempontjából miért nem mindegy, hogy a levéltár helyiségében avagy saját ingatlanom valamely szegletében jutok hozzá ugyanahhoz az adathoz?
Az adatokról a levéltárban jegyzeteket készíthetek, és azt terjeszthetem bármely formában vagy mennyiségben. A levéltárban másolatot kérhetek, azzal is elkövethetem a másokkal való közlés akármely változatát.
Hacsak az egyházak nem érdekeltek a BKV illetve a benzinkutak működtetésében, és a levéltárba irányuló többletközlekedés révén juthatnak soron kívül valamiféle bevételhez.

Nagybaczoni M. Ferenc