[Csaladtortenet 2] Răspuns: Hunyadytól / Mikrofilmek kutatási lehetősége napjainkban

Maria Benedek maria.satumare at yahoo.com
2015. Júl. 15., Sze, 08:09:25 CEST

      Kedves  Krisztián !

     Idézlek:..."...amig ő szuszog..."

     Bocsánat, de bármelyik lenne a kontextus, egy ilyen szókapcsolat alkalmazása egyszerűen borzalmas.
     Benedek Mária

      De la: Krisztián Skoumal <skoumi.gen at gmail.com>
 Către: Panni Holécziné <holeczipanni at gmail.com>
Cc: csaladtortenet <csaladtortenet at levlista.theka.hu>
 Trimis: Miercuri, 15 Iulie 2015 0:33:44
 Subiect: Re: [Csaladtortenet 2] Hunyadytól / Mikrofilmek kutatási lehetősége napjainkban

Csak ennyit mondok: Peterfalvi Attila

Amig o szuszog, addig ez alom marad szereny velemenyem szerint

Udv