[Csaladtortenet 2] Kérdés: hinni vagy ellenőrizni?

Othon P. László othonpl26 at gmail.com
2015. Júl. 15., Sze, 18:29:36 CEST

Én is találtam két azonos nevű házaspárt Alsónémedi községbe és csak írtam
be a rendszerbe az adatokat 9 gyereket és kiderült ez lehetetlen mert a
házaspárnál januárba született egy gyerek majd júliusba ikrek és végül
december végén még egy gyerek. Nem kell mondanom ez nonszensz 1869-ben,
ezek után az anyakönyvekben szerepel + adatokból mint ház szám v.
keresztszülők szétválogattam és így már stimmelt, hogy két teljesen azonos
nevű házaspárról van szó. Szerencsére a házszámon kívül sokat segített,
hogy azonos keresztszülőket hívtak minden gyerekükhöz.

Heim Pál l.