[Csaladtortenet 2] (nincs tárgy)

vvecse oprisg at gmail.com
2015. Júl. 15., Sze, 22:43:11 CEST

Bocsor Úr!

A hölgy nem családtörténeti információt kért, aztán miután más kikaparta
neki a gesztenyét, kezét dörzsölgetve lelépett (ezt is megtehette volna egy
nyilvános fórumon!), csupán egy kutatótárs elérhetőségére volt kíváncsi.
Ehhez hány 100 gyászjelentést kellett volna indexelnie??
Miért kell mindig támadni?

Zoli