[Csaladtortenet 2] [MACSE: 12822] Hunyadytól / anyakönyvek kutathatósága

c.h.baiersdorf c.h.baiersdorf at t-online.de
2015. Júl. 17., P, 07:59:54 CEST

Kedves Andrea,
kimásoltam a megoldást az e-mail aljáról:

>     /*Ha le akarsz iratkozni a listáról, küldjél egy üres üzenetet
>     erre a *//*macse+unsubscribe at googlegroups.com

Ha legurítasz a szöveg aljára, megtalálod, pirosítottam.

De ajánlom, iratkozz fel újból, más e-mail címmel, mert nem csupán
számodra érdektelen levelek szoktak jönni. Sőt, ha MACSE tag vagy,
szinte muszáj ezt a listát is követni.

Ugyanakkor ajánlanám, hogy a következő mondatot is is vedd figyelembe:

    */A családkutatással, családtörténettel, stb. foglalkozó leveleket a
    nyílt (bárki által elérhető):
    levelezőlistára várjuk./*

Üdvözlettel,
(Baiersdorf) Kristóf