[Csaladtortenet 2] ma temetnének !

György Négyesi negyesigy at gmail.com
2015. Júl. 18., Szo, 06:28:16 CEST

Nekem az a bajom a történettel, hogy itt valódi tudóst hülyéznek le, mert
állambiztonsági ügynök volt, mert eredetiéeg "csak" tanár volt, de idéznék
a Wikipédiából:

Fél évet az ELTE Embertani Tanszékén maradt, majd több évig dolgozott a SOTE
Anatómiai Tanszékén
<https://hu.wikipedia.org/wiki/Semmelweis_Egyetem#Az_egyetemi_karok> is.
1964 <https://hu.wikipedia.org/wiki/1964>-től a Magyar Tudományos Akadémia
<https://hu.wikipedia.org/wiki/Magyar_Tudom%C3%A1nyos_Akad%C3%A9mia>
Régészeti Intézetében tudományos munkatárs, majd tudományos főmunkatárs; az
interdiszciplináris osztályon morfológiával foglalkozott, emellett a kémiai
labort vezette. Kutatási területe a csontkémia, a csonthisztológia és a
csontszerológia volt, és ekkor kezdte foglalkoztatni a magyarok őstörténete.

Ezt követően sokat utazott: expedíciókat vezetett Belső-Ázsiába, valamint *A
Föld népei* monográfiája miatt számos kutatóutat tett, melyeket összekötött
egyetemi előadásokkal is. Éveken át dolgozott Egyiptomban
<https://hu.wikipedia.org/wiki/Egyiptom> és meghívott vendégprofesszorként
a világ sok egyetemén előadásokat tartott.

Ezek után van alapja annak, hogy sok emberben felmerül hátha mégis Petőfit
találták meg,s tényleg egyszerű az eldöntése a kérdésnek, nem arról van
szó, hogy valaki az utcáról beesett és azt mondta megtaláltam Petőfit.

Nekem nem kell a tudat, hoy valójában elesett vagy sem, nagy költőnk és
kész csak nem tetszik, hogy lesöprik az ellenvéleményt és kegyeleti
kérdésnek beállitva nem adnak mintát, hány újratemetés volt ebben az
országban? Akkor a kegyelet nem számított?

4si Gyuri