[Csaladtortenet 2] ma temetnének !

Lévay Béla levaybela at invitel.hu
2015. Júl. 18., Szo, 10:38:00 CEST

Kedves Gyuri!
Nem az a baj, hogy ügynök volt az illető. (Én még láttam őt reverendában az
ELTE egyetemi hallgatójaként.) De ha az ujgurokat "valódi tudósként" (!)
azon az alapon nevezi testvérnépünknek, hogy köztük járva magyaros
csirkepörköltet evett náluk! No, ez az érv már egy  tudós részéről a
sarlatánság netovábbja. A mi ősmagyarjaink sem ismerték a mai "magyaros"
paprikáscsirkét, de még a paprikát sem! Volt egyetemi tanárként pedig
nyugodtan ki merem mondani, hogy ez a cím nem garancia arra, hogy valaki a
bulvár népszerűségért feláldozza a szakmai korrektséget.
Persze, én sem értem az MTA-t, hogy miért nem vállalja az egyértelmű
bizonyíthatósághoz szükséges vizsgálatok elvégzését.
Üdv neked, úgy is mint vegyész kolléga!
Béla

Lévay Béla
2457 Adony, Vetus Salina u. 17.