[Csaladtortenet 2] Kiolvasásban segíthet a FS

jszeman at gmail.hu jszeman at gmail.hu
2015. Jún. 5., P, 22:08:34 CEST

Kedves Kutatók!

Szülőfalum Ináncs anyakönyveit indexelem, de a
film meglehetősen alulexponált, sok helyen nehezen, vagy semennyire
olvasható. A problémás családneveknél a Family Search segítségével több
esetben sikeresen azonosítottam ezeket a következő módszerrel:

keresés menűben a biztosan kiolvasott információt írtam be, pl
keresztnév vagy apa, anya  keresztneve, családnévnél a felismert betűk
és a * jel, a dátum intervallum, a település neve. HA MÁR INDEXELTE EZT
A FS, akkor  több találatot is kaphatok, ez nagy segítség a családnév
pontosításánál.

Üdvözlettel:

                              Szemán
Jóska