[Csaladtortenet 2] Kiolvasásban segíthet a FS

Páli István oregpali at t-online.hu
2015. Jún. 6., Szo, 05:30:19 CEST

Jóska! Ez jó módszer. Üdv.: Pista

-----Original Message-----
From: jszeman at gmail.hu [mailto:jszeman at gmail.hu]
Sent: Friday, June 5, 2015 10:09 PM
To: csaladtortenet at levlista.theka.hu
Subject: [Csaladtortenet 2] Kiolvasásban segíthet a FS

Kedves Kutatók!

Szülőfalum Ináncs anyakönyveit indexelem, de a film meglehetősen
alulexponált, sok helyen nehezen, vagy semennyire olvasható. A problémás
családneveknél a Family Search segítségével több esetben sikeresen
azonosítottam ezeket a következő módszerrel:

keresés menűben a biztosan kiolvasott információt írtam be, pl keresztnév
vagy apa, anya  keresztneve, családnévnél a felismert betűk és a * jel, a
dátum intervallum, a település neve. HA MÁR INDEXELTE EZT A FS, akkor  több
találatot is kaphatok, ez nagy segítség a családnév pontosításánál.

Üdvözlettel:

                              Szemán
Jóska