[Csaladtortenet 2] Síremlékek adatainak felhasználása

Gelei Judit gelei.judit at gmail.com
2015. Jún. 21., V, 13:27:44 CEST

Kedves Kutakodók!

Már egy ideje "eltűnt" az FS felajánlott keresési listái közül a
gyászjelentés lista. Ma megdühödtem és sikerült megtalálnom az általános
Magyarország ismertetőben jól eldugva.

Itt megnyithatjátok! (mentsétek el magatoknak a következő áthelyezésig)

https://familysearch.org/search/image/index#uri=https://familysearch.org/recapi/sord/collection/1542666/waypoints

Gondolom, ez az áthelyezés felelős azért is, hogy a Rakovszky-keresőből nem
lehet megnyitni a képeket, pedig a határkövek nagyon meggyorsítják a
keresést.

Üdv. Judit