[Csaladtortenet 2] Síremlékek adatainak felhasználása

Éva Adorján adeva40 at gmail.com
2015. Jún. 21., V, 15:10:33 CEST

Kedves Judit!

Nem tudom mennyire vannak falusi ismereteid. A közelmúlt évekig egy átlagos
falusi ember haláláról nem nagyon adtak ki gyászjelentést. Tehát a
gyászjelentés mint információs forrás esetükben kihúzható.Tudom, hogy a
sírkő nem dokumentum ezért is jeleztem, hogy a programban csak a temetés
helyéül tüntetem fel. A rajta lévő évszám, azonban informálisan adhat
támpontot az érdeklődőknek.

A haláleset és annak anyakönyvezése sajnos nem néhány esetben tér el a
temetés helyétől, hanem különösen napjainkban az esetek többségében.Erre
saját családomban is sok példa van.

Egy településkönyv elkészítését több cél indukálhatja, s eszerint változhat
is tartalma,formája. Én azt a formát részesítem előnyben, amelyik mindenki
számára érthető, könnyen használható információkat tartalmaz.

Üdv.
AÉva