[Csaladtortenet 2] Ennyi a (család)jogom?

Ildikó Sztrányai sztranyai.ildiko at gmail.com
2015. Jún. 28., V, 17:47:09 CEST

Kedves Gyuri!

Nem egészen értem. Megkaptad a másolatot, de nem nézhetted meg az eredetit?
Mint leszármazott?
Az UB-k általában nem a parókián vannak, de én sem tudom, hogy
hol.találhatók.
Meg kellett volna kérdezned. Biztosan valami fontos info.
Azt nem hiszem, hogy az apát ott megneveznék.
Az anyakönyvi eljárásról szóló 2 010. évi I. törvény
<http://www.complex.hu/kzldat/t1000001.htm/t1000001.htm> torvény úgy szól,
hogy 2014. július 1-től 30-75-100 év (elhalálozás, házasság, születés)
időkorláton belül nem jelenítünk meg adatokat, nem kutathatunk, kivéve a
leszármazottakat.

Ezt tehát még ne add fel (mégha apa nem is kerül elő).

Üdv
Ildi