[Csaladtortenet 2] Ennyi a (család)jogom?

Gelei Judit gelei.judit at gmail.com
2015. Jún. 26., P, 17:00:36 CEST

Kedves Kutakodók!

Ez olyan kérdés, amit az ombutsmannál is meg lehetne panaszolni. Amolyan
minta-per szerűség lehetne: ma pl. mihez van joga (no nem bárkinek), de
legalább a közvetlen leszármazottnak.

Egyébként: egy 1925-ben történt házasságkötés másolata vsz. kutatható a
levéltárban - persze, ha legalább a helye ismert.

​dv. judit​