[Csaladtortenet 2] Hunyadytól / családfarajzoló program

Hunyady László hunyady.laszlo at chello.hu
2015. Már. 8., V, 17:56:02 CET

Állítólag létezik ilyen program. Nekem egyszer Németországban adtak egy
prospektust (persze nem találom), ami szerintük optimalizál, és egymás
alá lerajzolja az ősöket egy családfában. Pontosítás végett nem olyan
programra gondolok, ami kirajzol egy hat méter hosszú összeragasztandó
családfát, hanem olyant, ami kalkulál, és megoldja azt a problémát is,
hogy például ha 15 testvér van, lépcsőzetesen helyezi el őket, abban az
idősávban amikor éltek, mégpedig úgy, hogy minél jobban kitöltse a
rendelkezésre álló lapot. Ha még egy testvér előkerül, nem kell kézzel
újra rajzolni az egész családfát (ahogy őseink tették), hanem a program
átrajzolja az egészet. Egy ilyen programot, ha valaki írna nagy sikere
lenne vele!
üdv
Hunyady Laci