[Csaladtortenet 2] Hunyadytól / családfarajzoló program

Angéla Kustvall angela.kust at comhem.se
2015. Már. 10., K, 14:30:55 CET

Kedves Laci!

Az én programom rajzolt 24 generációt sok gyermekkel, de nem lehet
kinyomtani, csak A4 -es részletekben.
Itt küldöm a linkjét, le lehet tölteni egy ingyenes demo verziot, ahol
minden adatbázisban csak 100 személyt lehet bevezetni. Megvásárolható
interneten kártyával az 1,5 milió személyt befogadó program.
Azt hiszem van angol változata (az enyém svéd). Érdeklödni lehet itt:
holger at holgerdata.se
A demo linkje:
http://shop.textalk.se/se/shopwindow.php?id=5493&shopwindow=1869336

Üdvözlettel