[Csaladtortenet 2] Segítségkérés: Sárospatak

Joseph J Jarfas jjarfas at gmail.com
2015. Már. 13., P, 21:54:14 CET

Na, azért nem kell ilyen pesszimistának lenni, Kedves Pista,

családkutatók - meg a mormonok is - megtesznek mindent, hogy a még
meglevő adatok előkerüljenek (hogy néhány csak száz év múlva?? ...
lehet, de ha előkerül? Jövő genealógusoknak is kell hagyni valami
munkát!;-) )

Jelen pillanatban én is keresgélek valami kapcsolat után Szolyván és
Szernyén (volt Bereg megyében): ott is kell, hogy anyakönyvvezetők
legyenek, akik talán kisegítenék az embert egy-egy adattal, ha az ember
szépen megkéri őket!:-) Ha valakinek van valami kapcsolata kérem osszák
meg velem is.

S ezt tanácsolnám Hedvignek is: keress egy E-mail címet a sárospataki
polgármesteri hivatalba (polgármester, jegyző, anyakönyvvezető) aztán
kérjél - egyszerre csak _*egy*_ adatot! Én, a legtöbb esetben, megkapom.

Üdv.   Jóska
Equinunk, PA - USA
jjarfas at gmail.com