[Csaladtortenet 2] Segítségkérés: Sárospatak

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2015. Már. 14., Szo, 20:26:53 CET

Nem igazán értem, hogy egy törvény hogyan írhat felül egy másik törvényt.
Ezek egy szinten álló és nem hierarchikus dolgok. Vagy talán a később
kijött törvényben (anyakönyvi) benne van, hogy negligálja a levéltárit? Nem
hinném. Hogyan lehet, hogy a levéltári és az anyakönyvi törvény
ellentmondásban van egymással?
NJ