[Csaladtortenet 2] Segítségkérés: Sárospatak

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2015. Már. 14., Szo, 20:17:04 CET

Csak egy felmondat:
Nem a leveltari torvennyel van a baj, hanem a 2010/I.(?) anyakonyvi
torvennyel.
Az korlatozza ugyanis a kutatast a leveltarinal szigorubban, beleertve azt
is, ki s milyen rokonsagi sorrendben kerhet anyakonyvi adatokat az oseirol.
Ez jogszabaly felulirja a leveltari torvenyt ez esetben. S megvaltoztatasa
mostansag nem varhato, a jogalkoto maximalisan meg van elegedve a
takolmanyaval (a jogszabaly megalkotasaban tevekenyen reszt vevo jogasz
kijelentesei alapjan) - a csaladja tortenetet megismerni vagyo atlagpolgar
meg nyaljon sot...

Sent from mobile phone

József Németh <jozsefnemeth424 at gmail.com> ezt írta (2015. március 14.,
szombat):