[Csaladtortenet 2] Segítségkérés: Sárospatak

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2015. Már. 14., Szo, 22:23:31 CET

Kedves Magdolna, Google jo barat, tartja a mondas...
Nem kell hozza parlamenti ugyfelszolgalat. Mert raadasul non-stop dolgozik,
ellentetben az iuyfelszolgalattal...
Egyebkent ezt fogod kapni:
http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A1000001.TV
A 78. es 93/A szakaszokat kell elsosorban figyelni, ha ezt most telefonrol
gyors megnezessel jol lattam.

Erdemes tovabba a lista archivumaban is keresni Reisz T. Csaba
nagyrabecsult listatarsunk, mellesleg MNL OL cimzetes foigazgatoja irasat
errol az egeszrol.
Abbol lehet latni majd, hogy Csaba (es a jogalkotok allaspontja szerint
is) tkp most lett eloszor leszabalyozva az anyakonyvi masodpeldanyok
kutathatosaga. Az addigi gyakorlat jogellenes volt. De a reszletekert
keressetek meg az irast.

Kedves Jozsef,
Az hogy a tv egy masik tv-nyel egyenrangu, meg nem jelenti azt, hogy nem
fogalmazhat meg annal erosebb szabalyozast. Kulonosen, ha mint fentebb is
irtam, az az allaspont, hogy az adott dolog a mar meglevo torvenyben
tulajdonkeppen nem volt szabalyozva...

Krisztian
Sent from mobile phone