[Csaladtortenet 2] Sándorunk

bussanyi bela bussabussa44fentike at freemail.hu
2015. Már. 15., V, 13:39:02 CET

    Irogatnak ,lopogatnak , mondják a tutit Petőfiről ! Én a dolgokat kicsit másképpen látom ! Igaz már többször mondtam : feletót vagyok !   "Nem akarok vitát nyitni !" óvatoskodunk !
 A kérdések motoszkálnak , a kíváncsiság az emberi tulajdonság !   Ma mondta a mi Orbán Viktorunk :"Tudni akarod a jövőt , ismerd meg a múltat !"
   Az én gondolkozásom hasonló a kazán gyároshoz , azzal a külömbséggel , h. Ö bizonyítja a dolgokat ! Talán várják a csontok eltünését ? Találgatunk slovák szerb eredet ? Slovákia középső részét horvátok lakták és abból alakították ki a slovák nyelvet !
  7-éves koráig nemtudott csak anya nyelvén ! Hogyan értette meg magát Bem apóval aki nem beszélte a magyart ? Elkébzelhető , hogy az oroszok az életét mentették meg !
   Miért adta apja Selmecbányára iskolába ?
 Senki slovákokkal nem tartott kapcsolatot élete folyamán ?
   A forradalom vihar madara ! Kossúth Lajos jobbkeze , akivel sosem találkozott , pedig még Tompa Mihályt is felkereste azt hiszem Bejében , vagy Hamván !       ismerjük meg a múltat ...!