[Csaladtortenet 2] Segítség kérés

Hedvig Gaspar gasparhedi at hotmail.com
2015. Már. 26., Cs, 01:40:57 CET

Kedves Attila!

Megpróbálhatsz levelet írni nagyapádnak a halottiban a legközelebbi rokon helyén megadott barátjának, Pintér Lászlónak (Mr. Leslie Pinter),  valószínűleg ő intézte a temetést.  Ha szerencséd van, még élhet, és válaszolhat is.  A címe:

2-140 Arthur Street
Ottawa, Ontario, CANADA

Ha válaszol, esetleg érdekes dolgokat tudhatsz meg nagyapád kinti életéről.  Egy próbálkozást megér szerintem.

A másik lehetőség:  Az indexek alapján keresni.  Születésit valószínüleg nem engedik keresni az anyakönyvekben az időkorlátozás miatt, de megpróbálhatod keresni esetleg a házasságát Pest megyében.  Ha megtalálnád, abban is benne lennének a születési adatai, a szülei, stb.  Sok szerencsét és kitartást hozzá!  Végülis nem lehetetlen!

Üdv:
Hédi