[Csaladtortenet 2] (nincs tárgy)

Sándor Polereczki polesinya at gmail.com
2015. Már. 17., K, 08:15:58 CET

Kedves Éva!

Engem az, hogy  Petőfit idézi valaki március 15.-én nem zavar. Az sem, ha
az év bármely napján. De kimondottan zavar ez "az én ősöm félre... az ő
ősével és ezért lett Petőfi olyan író amilyen és tessék elfogadni, hogy
akkor nekünk közös ősünk van és punktum".
Ez szerintem nem a családfakutatáshoz tartozó dolog, amíg nincs rá
bizonyíték.

Kiskőrösi tót családból származom. 20 éves koromig ott is laktam.
Körülbelül 200 méterre a "legnagyobb költőnk" szülőházától.

Üdvözlettel:

P. Sándor

:)